środa, 29 sierpnia 2012

Za wczoraj .

Cześć wszystkim .
Wiem wczoraj notki nie napisałam, i wcześniej też, ale już wróciłam z przerwy, trochę długiej, ale wróciłam .
Zupełnie nie wiem co napisać, zastanawiam się .
O, już wiem .  
News in Shops - dzisiejszy temat .
W BeetleBum wczoraj wieczorem pojawiła się zniewalająco piękna limitka, której nie udało mi się zdobyć . Obecnie kosztuje z milion modolarów, czyli tak jak reszta limitowanych edycji ma nierealną cenę .
Prosiłam Fantę z nadzieją, że obniży jeszcze na chwilkę cenę, ale niestety nie udało się .
No to teraz pokażę Wam obecną okładkę tego butiku:
No i oczywiście limitka:

Teraz czas na My shop .
Kolejna śliczna kolekcja z dodatkami do włosów, super .
Szkoda tylko, że nie było w niej jakiś ciuszków typu bluzki itd .
Każdy artykuł z kolekcji kosztuje 50m$ .
Ale myślę, że 3-4 artykuły warto kupić . 

Kolejnym sklepem jest heberro .
Użytkowniczka postanowiła stworzyć kolekcję dla mam i przyszłych mam .
Przyda się ona do konkursów .
Każdy artykuł jest po 40m$ .
Miłych zakupów .
To tyle na dzisiaj, do zobaczenia .

PS: W roku szkolnym nie będę mogła tak często wchodzić na kompa, tak jak większość z Was .
Jedyne wolne dni to weekendy .
Ale spoko, będę starała się, żeby pisać notki .
 Pa .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz